You're not wanted here

2011-09-04 kl 18:17:48
Heej allihop. Den dåliga uppdateringen beror på att jag faktiskt är sjuk :(
Vi var hos pappas arbetskamrat och hans fru på middag i fredags, väldigt trevligt indeed. Det är förövrigt de vi ska åka på semester tillsammans med. Det är en tjänsteresa nämligen!
Men i lördags morse vaknade jag dock och hade jätteont i halsen, och ja, sen fick man även feber på eftermiddagen. Det är ungefär detsamma idag, vilket verkligen suger! För jag vill till skolan imorgon.
Missade ensemble-lektionen i fredags, och vill verkligen inte missa fler!! :( Ska försöka övertala mamma att jag ska få gå till skolan iallafall imorgon. För saken är att jag faktiskt inte mår dåligt! Det är bara att jag har lite ont i halsen. Det står man faktiskt ut med tycker jag.

Men för att göra detta inlägg lite roligare så tänker jag faktiskt avslöja resmålet!
Tadaaaaaa.....

Vi ska faktist åka inte mindre än till USA! Den 20:e åker vi till New York (där jag aldrig varit, så grymt taggad!) och stannar i 4 dagar ungefär. Sedan bär det än en gång iväg till en flygplats, och planet tar oss till Las Vegas (där jag aldrig heller varit). Det ska också bli riktigt roligt att komma dit, men ser lite mer fram emot New York faktiskt. I Las Vegas stannar vi i 5 dagar, och den sista dagen spenderas i New York igen! Anledningen till att vi åker tillbaka till New York igen är för att vi ska ta flyget från New York till Kastrup. Det gick inte att ta det från Las Vegas.

Såå, nu vet ni! Det är bara 16 dagar kvar..... (tihi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0