Oh my lord, these wonderful hideous things.

2011-09-07 kl 19:30:12
Här kommer ett litet blogginlägg framåt kvällningen!
Dagen har varit ganska så okej, förutom det fruktansvärt tråkiga vädret. Jag hatar när det blåser!
Den enda gång blåst är bra är när man ska bada i havet...!
Skolan flöt på som vanligt, tog bussen till mammas jobb efter skolan (som vanligt nu för tiden), och sen åkte vi upp till stugan igen!
Idag försvann min nya vinterjacka från min garderob. Jag har en hemsk ovana att inte tycka om plaggen jag köpt efter en dag eller 2. Så idag lämnades den tillbaka till sitt ursprung. Jag menar, hellre att jag lämnar tillbaka jackan, än att jag har den hemma och inte vill använda den sedan. Det vore grymt onödigt.
Så jag väntar ett tag till och tänker verkligen efter innan jag köper något...!

Nu längtar jag ut i världen, men som tur är åker vi om knappt 2 veckor. 13 dagar har jag för mig! Det börjar närma sig.... :) Ni får vänta er en hel drös med bilder kan jag säga!
Dessutom är det lägerskola nästa vecka -från måndagen till onsdagen- plus en massa annat skoj under helgen!

Take Care
/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0