Ny design!

2011-09-08 kl 22:50:37
Vad tycker ni?

Jag ville ha en lite mer höstig design som passar nu. Jag tyckte att den förra var lite för somrig :)
Bilden i headern tog jag i våras när jag och Josefi var ute och fotograferade i vår "stora" by och är ganska nöjd än så länge!

Dagen har varit ganska lång och utdragen. Ganska tråkiga lektioner i skolan (förutom på Kemin då det sa "pffjuut!" - vi tillverkade vätebomber, hehe)
Men hade ganska trevligt på bussen då jag satt med Emma. Det blir nog Väla på söndag! Ska köpa en födelsedagspresent till min kära mor, men tänker inte skriva vad om i fall att hon sitter och läser här ;)
Tror att hon kommer bli glad för den iallafall.

Sitter nu och tittar färdigt på filmen "Solstorm", som jag har läst som bok innan. 
Den slutar nog när som helst, och då blir det sängen för min del!
Imorgon är det Friday!

Bara 12 dagar kvar...

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Josefi

Det blev himla fint, Jenny! c:

2011-09-09 @ 14:06:16
Postat av: Jenny

Nämen Josefi då :) Tackar tackar :D !

2011-09-10 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0