Lycklig som få!

2011-09-18 kl 13:44:46
Hallå alla glada denna fina söndagsmorgon!
Idag tänkte jag först ursäkta mig om min dåliga uppdatering, som mest beror på att jag var på lägerskola från måndagen till onsdagen denna veckan. Men jag får gottgöra er med ett långt och fint inlägg idag, som kanske väger upp lite.

Lägret var kul! Vi var på Bolmsö, och hade olika uppgifter i fysik och konstruktion/design. Uppgifterna gick inte så himla bra, men vi hade roligt om kvällarna! Mycket sömn blev det inte precis, vi gick och lade oss kanske 3 varje natt (hö-hö). Men ja, det var ju ändå ett läger. ;) Här kommer lite bilder!

Fina Christina!
Det var fullmåne, men fick inte till bra bilder direkt! Denna var väl helt okej.

Louise bygger kastmaskin!

Lilla fina Nelly!

Kom hem i onsdags eftermiddag alltså, och var trött som.... ja, jag vet inte vad. Somnade nästan på mammas jobb (tror nästan att jag gjorde det en stund). På torsdagen hade vi den första badmintonträningen! Det var så roligt att träffa Amanda igen. Hon praktiserar just nu, eftersom hon går Naturbruksgymnasium. Så man har inte träffat henne på ett tag. Träningen var jobbig, var alldeles seg i benen, haha!

Fredagen - mammas födelsedag! Min lilla mamma fyllde år, och hon fick såklart presenten jag köpt. Den var från både mig och Henrik, och det var en Elizabeth Arden parfym, som doftade lite Green Tea. Luktade gott faktiskt!
På kvällen blev det midsommarfirande! Det låter kanske lite konstigt, men Elin som varit i USA i ett år, har missat midsommar och ville därför fira det! Sill (grillad kyckling för min del), ägg, potatis och sånt midsommaraktigt.
Jag gjorde dessutom jodgubbstårta... Mums.





Idag ska vi slappa, lämna Ozzie och den lille grisen hos djurvakt (lille grisen = marsvinet Jake), och jag ska väl börja packa! På tisdag åker vi!

Ha en härlig söndag, så ska jag försöka uppdatera snart igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0