The bible didn't mension us

2011-10-29 kl 23:56:55

Okej.
Nu är det höstlov, har planer för hela veckan så gott som, vi börjar redan imorgon med full fart.
Imorgon blir det kalas för farmor, joggingtur på morgonen (har inte sprungit på hela denna veckan, känns hur skumt som helst i kroppen!), sen ska jag träffa lilla Emma! Vi ska fotografera och sånt skoj.
På måndag beställer jag tid hos frisören för färgning/slingor!
Är trött på att ha mitt hår såhär, så det blir inte bara ifyllning av utväxten jag lyckats samla på mig.
Troligtvis blir håret mörkare!

Idag har vi packat, och flyttat hem det mesta till vårt vanliga hem - som varit under renovering.
Imorgon får vi flytta hem! Ska bli så himla skönt -- att få ha sitt vanliga rum, mer plats, kunna komma hem direkt efter skolan istället för att vänta på mammas jobb tills hon har slutat. Ja, helt enkelt så himla skönt!

Dagens låt - "Samson" i Alice Hagenbrandts version. (Ni vet, tjejen från idol som hoppade av).
Grymt fin låt! Man kanske lär sig den på piano så man kan kompa sig själv eller nåt :)

Förresten, jag måste berätta för er om vår lilla halloweenkostymtävling på skolan!
Man skulle klä ut sig, och den som hade bästa outfiten vann presentkort på Väla. Jag och Christina bestämde oss för att vi självklart skulle klä ut oss!
Gissa vad det blev? ---- jo, Men In Black...






Fotografierna är från Christinas lilla kamera!
¨
Som Nelly (som syns i bakgrunden) sa: Men In Black - Monster in the Back

Sorgligt nog vann vi inte! Även om det inte var så många som deltog. De som vann var 2 killar utklädda till jättebebisar - med ljusblå veloursparkdräkter, haklappar och spetshättor. Otroligt vackra var de alltså....!

Nu drar jag mig mot sängen och ser fram emot morgondagens äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0