The ballad of Mona Lisa

2011-10-12 kl 21:57:40

Goder kväll alla kära läsare.
En chilldag idag, bara en massa skoj.
Åkte färjan över till Danmark med de i min arkitekturgrupp från klassen. Vi skulle till konstmuseet Louisiana!
Det var en arkitekturutställning. Väldigt intressant med olika synpunkter på stilar och sätt att bygga.
Åkte till mammas kontor efter vi hade kommit hem, och sen for vi vidare upp till stugan igen.
En härlig joggingtur blev det sen! Det gick himla bra idag, 3,4 km på 25 minuter ungefär. (kanske inte bra för alla, men väldigt bra för mig kan jag tycka!). Var inte så himla trött när jag kom tillbaka heller så det var rätt skönt.

På båten idag köpte jag lite smink! Kände sån dragningskraft till kosmetikhyllorna.
Det blev ett väldigt snyggt och RÖTT läppstift från MaxFactor. Very chic ;) Sen hittade jag även en ny mascara, också från MaxFactor.  

Imorgon blir det en längre dag. Skola till halv 4, sen pianolektion och badmintonträning i 2 timmar. Men det blir nog roligt iallafall. Får ju träffa Emma och Amanda på träningen!



Sov gott allihopa :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0