Sunday

2011-10-16 kl 22:22:22

Söndag, söndag, söndag.
Och vilken mysig söndag det varit!
Sovmorgon, lång tid på sig att duscha och göra vid sig, och ändå inte behöva gå någonstans.
Lite plugg, lite mer "göra-ingenting".
Passade på att ta en liten joggingtur, det är så skönt att jogga på söndagar! Det gick himla bra måste jag säga, tidsförbättring på nästan 4 minuter. 3,4 km på 22 minuter :) (för att vara jag är det himla bra!)

Det blev inte så mycket plugg som det borde blivit, men jag har läget under kontroll.
Nu blir det sängen för min del, och imorgon är det full fart i skolan igen. Helgens oas är från och med nu över.

Med denna vinteraktigt mysiga möss-bild från i lördags, och med ljudet av att pappa bakar sin specialitet, bjuder jag eder god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0