Onsdag!

2011-10-19 kl 13:42:40

Halloj denna fina onsdag.
Sitter just nu på lektion, men har inget att jobba med! Så passar på att skriva ett snabbt inlägg för att uppdatera er om dagen.
Slutar om 20 minuter, sen drar jag nog mig ner mot stan för att hitta en fin födelsedagspresent till Emma som fyller år imorgon! Ska se om jag hittar en vinterjacka också, man vet aldrig...

Sen blir det till byggarbetsplatsen hemma. Jag tänkte röja ur mitt rum och städa upp, för i helgen blir det också renoverat! Får ta lite före/efter-bilder. En ledtråd om hur det kommer bli: Ljust, fräscht, lantligt.
Låter det bra?
Ikväll blir det nog en liten joggingtur om allt går väl!

Ha en trevlig onsdag!



Åh vad jag längtar tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0