I'm just a poor boy, I need no sympathy

2011-10-27 kl 22:54:12

Ett litet blogginlägg innan jag begraver mig i en diktanalys.
En bra (men seg!) torsdag. Ganska så vanlig.
Skola och så, sen gick man ner till Espresso House och köpte en mumsig chai-latte och en kyckling-bacon macka till mellanmål/middag innan träningen.

Pianolektion! Ska snart spela konsert. Troligtvis kommer jag spela "That's what friends are for". Har ni inte hört låten så lyssna!
Badminton efteråt, grymt seg i kroppen, men det gick helt okej iallafall! Fick ju träffa lilla Amanda också. Det blir ju så sällan annars.

Imorgon är det fredag. Sista dagen innan höstlovet, och självklart ska man klä ut sig inför halloween nästa vecka. Jag och Christina ska ha samma utstyrsel, ger er ett smakprov imorgon!

Nej, nu tar jag mig i kragen och gör det jag ska.
Förresten, om ni undrar var rubriken kommer ifrån, så är det från låten "Bohemian Rhapsody" av Queen. Lyssna, lyssna, lyssna!

Godnatt på er!

Det fick bli en liten Ozzie-bild idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0