17

2011-10-18 kl 23:05:00

Halloj denna fina dag!
Den är ovanligt fin eftersom jag faktiskt fyller år idag! Hela 17 år.
Mitt år som 17 kommer bli bra, det känner jag på mig!

Fick ett trevligt bemötande imorse av mamma, pappa och Henrik - med frukost på sängen, tända ljus och sånt mysigt. Lite paket blev det också! Bland annat örhängen av Henrik, en mössa och en halsduk! Ville verkligen ha en ny halsduk, och mössen blev en trevlig bonus, så nu har jag ett par att skifta mellan i vinter.

I skolan fick jag också trevligt bemötande! Efter lunch mumsade vi på kakor jag bakat, och för att fira lite extra hade jag kemiprov också. Jag tror det gick okej!
Kvällen spenderades med mamma, pappa, farmor och farfar. Trevligt! Fick även en liten present av dem också.

Nu tänker jag bädda ner mig i min säng, inspireras av min nya ELLE-tidning och söka runt på kläder och saker jag skulle vilja ha, men aldrig skulle köpa egentligen. Känner att jag skulle behöva bl.a. en vinterjacka... hmm...

Tack allihop som har gratulerat mig idag, jag glömmer inte bort er när ni fyller år!



Det fick bli en liten mössbild idag igen, dock var det inte den jag fick i paket idag! Denna har jag faktiskt stickat själv :D (pensionär i hemlighet)...

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas på gud att du kommer ihåg min födelsedag :D

2011-10-18 @ 23:26:00
URL: http://prettytotten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Självklart kommer jag ihåg din födelsedag Anna :P Den är inte så svår att komma ihåg, haha!

2011-10-19 @ 12:30:45
Postat av: Lollo

Jättesöt bild jenny!!! och grattis en gång till ;)

2011-10-19 @ 22:13:55
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0