Back in Sweden

2011-10-02 kl 23:17:16
Hello my fellow Swedish people.

Idag får jag ge er ett litet inlägg, det har ju blivit lite dåligt med dem de senaste veckorna.
New York var grymt, Las Vegas med! Men New York var grymmare.
Har shoppat mycket, men knappt hälften av det jag trodde jag skulle shoppa haha!
Resan har varit helt fantastisk, trodde inte jag skulle få åka till New York på många år än. Så jag har pappa och Melvin att tacka för det eftersom de skulle på teknikmässan i Las Vegas. Tack så mycket, pappa och Melvin!
Tack Mamma och Christine också, för det fina sällskapet. :)

Bilderna kommer nog imorgon eller lite senare i veckan. Har fullt upp med att komma i kapp med skolarbetet, och att ladda upp ett 20-tal bilder kommer nog ta lite tid!

Köpte ett par kängor idag också! Ett par svart/bruna Vagabondkängor, lägger upp bild så fort jag tagit nån.

Jag säger godnatt så länge, så hörs vi snart igen!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0