Sa du skor?

2011-11-29 kl 23:11:48

Har inte bloggat på ett par dagar nu, men har inte haft nåt jättespeciellt att skriva.
Igår var jag och mamma på väla efter att hon slutat. Vi åt sushi (mums!) och shoppade. Jag var i stort behov av nya kläder, och nya kläder blev det! 2 skjortor, en morfarscardigan och ett par skor. Och ja, det var skorna jag ville ha!

Var ledig igår, så hade gott om tid under dagen att träna matte och öva inför den däriga pianokonserten. Nervös?!
Matteprovet gick ganska okej, det kunde gått bättre. Men jag fick faktiskt reda på mitt fysikprov idag!
Heeelt sinnes. Hade bara 2 fel, och det var avrundningsfel! Så jag är sjukt stolt över mig själv.
Nu väntar bara nationella, så jag hoppas på ett MVG där också, så jag kan hålla mitt betyg på rätt plats, hehe.

Här kommer lite bilder!


Shoegasm!

En av mina nya skjortor, gillar den starkt!

Dagens outfit:
Jeans - Levi's
Skjorta - JC
Kängor (syns ej) - Vagabond


Förresten, bara jag som är trött på min header?
Måste bytas ut snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0