Oh lately it's so quiet

2011-11-09 kl 00:09:41

Hej allihop, denna långa tisdag

Jag har inte skrivit på ett tag, jag ber om ursäkt. Haft mycket i tankarna, och för lite "go" och inspiration till att skriva nåt till er.
De första 2 dagarna i skolan har varit tröttsamma, varför kan inte läsåret ha fler lov?  (jo, jag vet varför. Det var en retorisk fråga).

Ikväll har varit "jag-tid". Duschat länge och varmt, använd min nya duschcreme och mitt nya body butter som luktar cocos. Låtit håret självtorka för en gångs skull, och gjort en chailatte. Mumsigt värre. Snart är det slut på det mysiga, då pluggveckorna som varar hela vägen fram till lovet tar vid.

Sitter och funderar på allt möjligt i min säng, med en lurvig sovande katt bredvid. Han smaskar dessutom i sömnen, vilket jag tycker är väldigt fint. Men jag tycker att hela han är fin, så jag antar att jag inte är rätt person att fråga inom ämnet.
För att ha bakgrundsmusik till dessa funderingar har jag på sistone lyssnat på en spellista som Josefi skapat. Hon har så mysig musiksmak. Spellistan hittar ni här.
Har många favoriter på listan. Men de jag fortfarande kan lyssna på (de andra blev otillgängliga tack vare att jag inte har spotify premium!) är bl.a. "Oh lately it's so quiet" och "Naive". Antar att de kommer att vara otillgängliga inom kort de också.

När vi väl är igång med länkandet tänkte jag länka en blogg som jag tycker ni ska läsa.
Bloggen tillhör Klara, som jag spelat badminton tillsammans med. Mycket trevlig tjej. :)

Hoppas att ni har haft en bra tisdag. Kram!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0