Myskväll

2011-11-19 kl 20:18:04

Sitter just nu och tittar på film (för en gångs skull!). Det har blivit alldeles för lite film på sistone, vilket inte är ok!
Filmen idag blev "Love happens" med Aaron Eckhart och Jennifer Aniston. Den verkar helt okej hittills!
Tänkte visa en liten födelsedagspresent jag fick igår. Den var från min faster och hennes familj och var 2 jättefina armband från "Diddi", ett varumärke från en lokal smyckesdesigner. Det är kul tycker jag! När de är designade och gjorda så när där man bor, av en helt vanlig person. Kul, kul!

Idag har jag dessutom fått upp min tv och stereohylla på väggen, så avnjuter filmen från ett nytt perspektiv idag. Spännande...




En liten "Montazami-tazzle" på det ena!
Snyyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0