Månskenssonaten

2011-11-24 kl 23:23:23
Torsdagen den 24 November - stressig, stressig!

Skola
Läkarbesök
Pianolektion
Badmintonträning
Pianoträna
Plugga fysik

Fick nästan en chock på pianolektionen idag. Fick nämligen reda på att min lärare - som jag spelat för i snart 9 och ett halvt år - troligen ska sluta! Kanske till och med nu till jul. Så sorgligt....
Men - klurig är han allt. Han fick för sig att jag ska spela på en konsert om en och en halv vecka. Och vad ska jag spela? JO, "Månskenssonaten" av Beethoven, som jag klurat på hur länge som helst, men aldrig fått till.

Men det är bara att bita ihop och spela drygt en timme om dagen.
Det blir nog väldigt lätt att få till med alla de prov jag har nu!

Nej, nu ska inte jag klaga mer. Ska stoppa näsan i mina fysikböcker ännu en gång och vara en duktig tjej!

Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0