Bye bye blonde

2011-11-04 kl 12:01:47

Igår spenderade jag några sista timmar som blond, innan jag stack till frisören. Satt där i 2 och en halv timme och efter slit med både hätta och folieslingor blev mitt hår äntligen färdigt!
Är jättenöjd, verkligen!
Ni får se bild en annan dag :)
Igår kväll var jag i stan med Patricia, Malin, Stina och Rebecca. Vi satt och mös på Espresso House och pratade om allt möjligt. Fick även en burk med chai-te med mig hem. Här ska mysas!

Gick inte och lade mig förrän halv 3 (trött?), men vaknade faktiskt inte så sent idag!
En joggingtur - var jobbigt idag, men var faktiskt inte ute längre än 20 minuter ungefär! - dock en lite kortare runda.
Idag blir det att träffa Josefi, Amanda och Emma. Fotografera lite, och ikväll = fredagsmys!
Ha en urbra fredag!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0