Back to business

2011-11-07 kl 00:11:11

Hej allihop.
Jag tänkte sammanställa mitt fina höstlov med lite bilder. För imorgon börjar allvaret med skola igen.


Fotograferade med Emma, hon som blir så bra på bild!


En liten fotorunda med Josefi, som hade en mycket tjusig kappa.
Halloween med Christina och Louise! Jag var hippie, Christina 80-talspoppare och Louise en liten läskig prinsessa.

Jag gick från blond till.... (förresten är bilden fotograferad och lånad av Josefi! Kika in på hennes blogg vetja!)

...brunett! Bilden är från en fin fotorunda jag gick på med fröken Amanda.




Utöver dessa bilder, träffade jag även Patricia och tjejerna från Billesholm i stan och mös på espresso house, renoverat lite på mitt rum och ätit en riktig pangmiddag hos Titti - mammas väninna. Haft allmänt skoj!

Har ert lov varit lika bra? - om ni nu har haft lov...


Kommentarer
Postat av: klara nilsson

vill du göra ett länkbyte? :)

2011-11-07 @ 17:36:08
URL: http://nattstad.se/klaranilsson
Postat av: Jenny:

Varför inte!

2011-11-07 @ 19:25:25
URL: http://jennysfrostings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0