Work in progress

2011-06-02 kl 15:44:52
Heej!
En fin dag idag! Och man är ledig... skönt.
Just nu bakar jag bröd - baguetter till min brors student som inträffar nästa fredag :)
Det är lite grövre baguetter med honung, oliver och soltorkade tomater. Själv är jag inget fan av varken oliver eller soltorkade tomater, men det är mamma som vill ha dem!
Bilder och recept kommer troligvis lite senare :)

Till lunch blev det en bit varm ciabatta med god fyllning, som bestod av skinka, rödlök, sallad och gurka plus en vitlökssås... Mums. Älskar vitlök hihi :D Dock luktar man inte rosor efteråt precis.

Resten av dagen ska jag väl inte göra så mycket, har tänkt göra cupcakes till Henriks student så jag ska kolla runt lite på olika recept för att få lite inspiration till vilka jag ska göra när det är dags.
Snart kommer även ett inlägg som handlar om de fina små skapelserna jag gjorde för ungefär en vecka sen... spännande.. ;)
Hörs snart!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0