Oh was golden in the sky

2011-06-23 kl 00:27:54

En helt underbar dag idag! Patricia sov över från igår, och vi hade jättemysigt framför tv:n med film. Dreamgirls och Red Riding Hood blev det. Såg Red Riding Hood för första gången. Kan verkligen rekommendera den, för den var riktigt spännande. Men tror nog att den är bäst första gången man ser den. :)

Vid halv 5 åkte jag, Emma, Amanda och Josefi till Ängelholm och spelade minigolf, åt glass och mös ute på stranden. Gissa vem som vann minigolfen...? Hihi mjo med 2 slag blev jag mästaren!!
Blev lite besviken på mitt glassval... Beställde 2 kulor, en medc citron och en med "jordgubb lyx", men efteråt såg jag att Josefi hade med Polkamint... Så avundsjuk!

Vistelsen ute på stranden bjöd på massa skratt, fina foton på oss, årets första tådopp i havet och en funnen foppatoffla. (Rosa var den, för er som var nyfikna. Men nu är den ute i havet)
Ni är så fina mina vänner!<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0