Tut mir leid...

2011-06-09 kl 22:30:41
Ja, förlåt att jag inte varit aktiv på sistone. Eller ja, jag har ju knappast kommit igång med bloggen på riktigt :( Tråkigt! Eftersom jag hade sån blogglust hela tiden innan. Men nu ska jag försöka skärpa mig! Lovar! :D

Nu är det alltså sommarlov! och jag är klar med årskurs 1 på gymnasiet.
Tiden har gått riktigt fort nu när jag tänker efter :o Fast i och för sig. Så är det alltid :P

Har jag varit nöjd med mitt första år...? -- Nej, det skulle jag inte säga. I skolarbeten jo! Men jag tycker inte om min klass så himlarns mycket. I början var allt super och jag trivdes jättebra, men efter jullovet gick allt bara åt skogen och saker och ting förändrades lite för dramatiskt enligt mig. tråkigt men sant!
Trivs lite bättre nu iallafall och har hittat en plats i klassen där jag kan vara utan några krav eller obehagligheter från denna gruppen :)

Är grymt nöjd med mitt skolarbete! Har nått mina mål i alla ämnen, så det är riktigt skönt.

Idag var det alltså skolavslutning, och jag hade på mig en väldigt fin klänning i mönstrat tyg. Lägger kanske upp en bild senare :) Vi såg en konsert där bland annat min storebror var med och spelade, och sedan lite mys inne i klassrummet med jordgubbar och annat gott. Fick till och med ett litet pris/premie för att jag hade gjort bra ifrån mig i svenska! Så jag fick en bok, och ska väl läsa den nu i sommar. En liten kärlekshistoria verkar det vara. "Norweigan Wood" av Haruki Murakami, en japansk författare tror jag.

Student imorron!!!! Och brodern tar studenten, så en massa förberedelser har gjorts idag! Det blir färdigt i sista minuten imorgon verkar det som haha :D Men vi får hoppas på det bästa!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0