Till en tjej värd att fira

2011-06-20 kl 16:42:55
Är det en vanlig dag idag?
Nej, en superhärlig dag eftersom en superhärlig tjej fyller år! Nämligen fina fröken Amanda!
Hela 17 år blir hon idag och visst är det värt att fira?
Jag och Emma körde hem och gav lite paket och sådant till henne imorse vid 11 :) Surprise!
Ett hemgjort collage och en liten presentbox fylld med godis, te och ett kinderägg. Vi visste ju att hon ville ha leksaken inuti hehe ;)

Träffade den här härliga tjejen på lågstadiet, då vi gick i parallellklass. Vi träffades hemma hos varandra ett par gånger men vi var inte jättetajta precis. Under mellanstadiet och i början på högstadiet sågs vi inte alls. Men sen! I 8an började jag på badminton med min kusin, och gissa vem som redan tränade där? JO, Amanda och hennes kompis Emma. Vi började prata igen och ja, på den vägen är det. (Kompisen Emma är ju såklart min nuvarande fabulösa vän!)

Amanda du är så... yeah yeah wow wow? eller hur är det man säger? ;)
Ditt hjärta är av guld och det finns ingen annan som du! Du skulle aldrig göra en fluga förnär och jag skulle aldrig kunna tänka mig en värld utan dig. Du är en av mina bästa vänner!

Grattis igen Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0