Glad Midsommar!

2011-06-26 kl 17:17:57

Jag vet, jag är lite sent på det. Men jag har inte haft något internet, så det fick bli ett midsommarinlägg idag!
Jag är nu i sommarstugan, och ska vara här till onsdag. Vi åkte upp i torsdags kväll.
 
Efter att ha varit på middag hos farmor och farfar den kvällen kom vi hem igen till stugan, och jag upptäckte att mitt lilla gamla marsvin Julius hade lämnat denna värld, och ja. Då var den dagen förstörd! Har haft honom och hans bror i 6 år nu, så det var klart att jag blev ledsen. Men tyckte mest synd om hans lillebror som nu får leva utan sin bror, vilket han aldrig gjort innan :S
Men livet går vidare och man måste släppa taget och tänka förbi sorgen, och istället tänka på så bra han har haft det. Han har ändå levt i snart 6 år!

Midsommarafton i fredags och den spenderades med mammas bästis familj :) Mycket trevligt! Det har blivit som en tradition nu nästan. De sov över och dagen efter blev det midsommarpokalen, ett påhitt av Patrick, som går ut på 9 håls golf på en korthålsbana här. Själv kom jag tvåa :D Vann lite choklad ;)

Idag har jag varit och shoppat med Mamma, Pappa och mammas bästis Titti. En kjol blev det! en likadan som Titti köpte :) 30% rea, så den kostade bara 175:-

Imorgon kommer Patricia upp och sedan blir det fler kompisar på tisdag :)

Ciao


Ganska söt tyckte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0