En ny blogg

2011-06-01 kl 18:26:22
Jaha, nu har jag en ny blogg. Den förra togs bort på grund av en händelse, och det var egentligen inte vad jag ville! Men, men. Ibland när man är ledsen och arg gör man saker man inte vill.
Denna gången har jag tänkt ut ett litet tema!
Eftersom jag kanske vill bli konditor någon gång i framtiden och älskar att baka, ska denna blogg handla om just det! Mina bakverk!
Eftersom jag inte bakar precis varje dag kommer jag såklart att skriva om annat också, men huvudtemat kommer att vara bakverk.

En Introduktion så länge:
Jenny heter jag, och går en teknisk linje. Går ut 1a året nu, och trivs väl ganska så okej :)
Mina stora intressen är bakning, musik och att måla, djur, design, att resa.... Allt möjligt! :D

Fler uppdateringar kommer snart :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0