Workin' day n' night

2011-07-06 kl 15:17:56

Sitter på jobbet just nu! 3:e dagen här och jag trivs jättebra. Det är lite skakigt i början eftersom det är ett stort företag men jag har jättebra handledare :)
Mitt jobb är att sitta i receptionen och växeln - som att ta emot besökare och ringa efter dem de ska träffa, svara i telefon och koppla vidare och ta emot leveranser och sånt dära.

Ni får förlåta mig för att jag dessutom inte har uppdaterat på ett tag! Eftersom vi har varit i sommarstugan (där det inte finns internet förutom pappas extremt långsamma mobila bredband) så har jag inte kunnat :(
Saknar att kunna gå in och skriva lite då och då!

Men ska försöka vara tålmodig med pappas bredband, så ska det nog komma upp fler inlägg ska ni se ;)
Slutar om 1 timme och 45 minuter, så det är bara att jobba på. Hade inget att göra just nu haha!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0