Bad and good walk hand in hand

2011-07-25 kl 09:08:55
En händelserik helg, och nu är jag tillbaka på jobbet igen.
Helgen har varit upp och ner.
Lördagen var bäst! Spelade golftävling med pappa och hans vänner, vi vann! (även om jag spelade så dåligt det går att spela, verkligen. Slog ett slag, hamnade 3 meter fram. Ungefär så!)
Men tack vare mina medspelare vann vi ändå. Fina priser, lite presentkort sådär :)

Kvällen/natten spenderades med Josefi, Amanda och Emma. Med singstar, massa snack och allmänt mys!
Bara Josefi som sov över, men det var lika kul för det. Tror att vi låg i våra sängar i flera timmar på morgonen och bara snackade en massa om myrornas favoritkändis (you know who, Josefi). Helt sinnessjukt...

Dock hände ju allt det här med Norge i fredags. Han är ju helt.... ja, jag tänker inte säga mer.
Fruktansvärt att göra sådär. Framför allt det med alla ungdomar på Utöya. Men bomben i Oslo också.. Tänk att antika kyrkfönster bara krossades. (Kanske bara jag som tyckte det var jättehemskt. Tycker jättemycket om kyrkor) De går ju inte att ersätta...

Mina tankar går till er Norge!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0