The Game of Games

2011-07-13 kl 16:27:26
Det ultimata spelet. Fullkomligt ultimata menar jag då.
Vilket tror ni att det är?

Dam dam dam! MONOPOL!

Det finns nog inget spel som slår Monopol, eller vad tycker ni?
Igårkväll satt jag och spelade tillsammans med Amanda och Josefi, jag förlorade (som jag gjort de senaste gångerna jag spelat det, hehe!) men det var lika kul för det!
Förresten så var det Amanda som vann! Josefi blev lite trumpen....
Det blir ett parti idag också skulle jag tro! Josefi och jag då :)

Jag kommer ihåg en kväll då jag och Josefi satt vid mitt köksbord (där vi alltid sitter när vi spelar), och på TV:n gick ett program vi aldrig hade sett förr. "Beatuiful People" på tv4 komedi. Har ni hört talas om det?
Kan fortfarande sitta och skratta åt alla sjuka scener i den serien. Just den kvällen var det dessutom maraton, så vi såg så gott som hela serien.... Askalas...

Iallafall! Nu slutar jag snart jobba. Önska mig lycka till i revanschen ikväll ;)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Saraa

Sv: Tack :D

2011-07-14 @ 13:48:57
URL: http://sugarpiepuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0