That's what friends are for...

2011-07-15 kl 10:15:34

Vad vore jag utan er? Mina bästa vänner i hela världen? Det finns inga som ni!

Patricia - världens bästa bästis! Vet att du inte tyckte om mig alls och tyckte att jag var jobbig som hängde efter er i början på 7:an, men vet du vad? Lönade det inte sig? 
Efter några månader blev vi ---- bästa vänner och det har vi varit sedan dess. Vi har ju heller aldrig varit direkt ovänner, men lite småsura kan man väl få vara ibland ;)
Varit igenom vått och torrt med dig, och det finns ingen som du!

Josefi al Bankir (Not her real name haha)
Jadu, var ska man börja? Sommarjobbet år 2010 (så vi har inte känt varandra så väldans länge) som spenderades med dig och en kratta. Kul hade vi, efter ett tag. Sen Salem-konserten, Beatiful People (It's polly pocket! & Body pop!), Monopolkvällarna och alla timmar som spenderats med att sjunga singstar. (GOLD!)
Ska inte ens ta upp saken om hårt godis.
Du är så himlarns fräsig!

Emma - Vi har också känt varandra ett tag! Träffades genom Amanda på badmintonen när vi gick i 8:an, har vi bråkat eller varit sura på varandra? Aldrig!
En jäklans tur att vi går i skolan nästan på samma ställe. Finns inget bättre än lite sällskap på bussen :)
Jag introducerade dessutom dig för det fantastiska fenomenet som kallas "att åka moped". (TUT)
Det är tur jag har dig desstom, hur många gånger har du inte offrat ditt hår för alla mina locktänger och flätor? :D

Amanda Piggotteen - Kände varandra i kanske --- 3:an? och LEKTE tillsammans ett par gånger. Kommer fortfarande ihåg när vi satt och ritade planlösningar på hus vid ditt köksbord. (Det här är en dörr, och ett staket)
Träffades inte på flera år, men som tur är träffades vi igen när jag började på er badmintonträning!
Tror inte jag hade fortsatt om inte ni hade varit där :)
Inte visste jag att du var så girig när det gällde monopol? Jag ska ha revansch... bara så att du vet ;)



Hur ska jag förklara detta? Ni är underbara!
Jag vore ingenting utan er.


Kommentarer
Postat av: Frida !

sv: ja:] men inte på mig xD haha !!!

bra blogg =)

2011-07-15 @ 11:44:18
URL: http://sweetmeeee.blogg.se/
Postat av: Josefi

Men din fina lilla unge då! <3

2011-07-15 @ 12:08:02
URL: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0