Sommarångest

2011-07-11 kl 15:30:43

Litet utbrott av känslor här.
Ångest för att inte ha internet på min egen dator så att jag kan lägga upp bilder, och plus att jag inte kan uppdatera med lite roligare inlägg.
Lite ångest att jag nu sitter på jobbet och det är soligt ute. 3 veckor kvar, 3 veckor kvar.
2 dagar lediga i veckan, hur klarar alla vuxna sig?

Fick lite empati nu för mina föräldrar som jobbar their asses off för att vi ska leva bra :) Tack mamma och pappa!

Ikväll blir det ett kärt återseende av mina bästa vän Patricia (alias - Pattelisa!) och imorgon ett också mycket kärt återseende av också en av mina bästa vänner - nämligen fina fröken Josefi! Det var längesen hörreni!
Hoppas på att fler inlägg kommer upp då eftersom jag kommer att ha internet (yay!).

Nu jobbar jag på i 1,5 timme till, ha det bra kära läsare! :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0