So many places to discover

2011-07-22 kl 10:23:33
Är på riktigt bra humör idag! Trots det otroligt tråkiga vädret som befinner sig på min himmel.
Alldeles nyss fick jag reda på att det lilla eventet i september har blivit bokat! (kanske på grund av mitt lilla inlägg igår? haha nej det tror jag nog inte, men ett litet sammanträffande!)

Jag kan ge er en liten hint om vad det handlar om iallafall. Det är en resa, varar i ungefär en och en halv vecka, många timmar på flyg hit och dit och riktiga drömresmål.
Det finns en hake bara.
Jag måste ta ledigt i nästan 2 veckor från skolan... Inte säkert att jag kommer få tillåtelse till det, så det där är lite nervöst faktiskt. Det är inte ofta man får en sådan här chans att resa, så jag vill verkligen!
Mest nervös är jag för att jag kommer missa massor av fysik, matte och (om vi nu börjar med den kursen i höst) kemi. Men jag får ha med lite pluggmaterial på planet i så fall. Min mentor är snäll, så jag hoppas det är okej att jag tar ledigt.

Hihi kommer inte avslöja var jag ska åka än. Har ni några gissningar? :)

Kommentarer
Postat av: Josefi

Men lägg ägg, Jenny Frost. Ska du verkligen åka till Pluto? Det är ju helt galet, kvinna..

2011-07-22 @ 13:27:49
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: Jenny Frost

Men lägg ägg Josefi Jönsson... Ska du verkligen ta upp det där nu? Jag som trodde du ville följa med i min resväska. Det sa du ju!

2011-07-27 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0