Josefi-fi-fi, Jose-Jose-Josefi!

2011-07-28 kl 08:36:54

Kommer ni ihåg den lilla sången från barndomen? (egentligen Josefin, och hon har en symaskin, men josefi passar väl lika bra?). Tyckte att den var en god hyllning till kära Josefi som gjort bloggen så fin! Helt utan att jag visste om det. Märkte det precis nu. Tyckte väl att antal visningar stod väldigt högt upp jämfört med antalet unika besökare imorse, så var tvungen att kolla vad som stod på. Och gissa, då fick jag se ett helt nytt inlägg, och sen fick jag ju kolla den nya designen. Helnöjd!!! (Förlåt Josefi, men jag måste få klaga lite på bilden. hhihihi!) Synd att min hårfärg numera inte är densamma som på bilden. Men jag tänker inte ändra på den på ett tag Josefi!

Du är för go' du!


Kommentarer
Postat av: Josefi

Vad är det för någonting låt egentligen? Har aldrig hört den. c:

2011-07-28 @ 11:36:51
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: Jenny

Josefi: har du inte hört den?



"Det var en gång en flicka, som hette Josefin. Josefin-fin-fin, Jose-jose-josefin. Den enda skatt hon ägde det var en symaskin. Symaskin-skin-skin, syma-ma-ma-ma-maskin." :D



Har du VERKLIGEN aldrig hört den?! :o

2011-07-28 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0