Jennys Frostings 2.0

2011-07-27 kl 20:00:58
Hej Jenny och Jennys bloggläsare!
När Jenny läser detta lär hon sitta på jobbet och slita hårt med sina arbetsuppgifter. Inte sant, kära vän? Säkerligen lär hon även bli väldigt överraskad över vad som har hänt med hennes blogg. Den har nämligen genomgått ett extremt upplyft.

Jag kände mig lite elak som lämnat Jennys blogg halvdan i förra månaden och bestämde mig därför för att ge den ett helt nytt utseende istället för att fortsätta bygga på det gamla. Och lilla Jenny, nu vill jag inte ha något gnäll gällande mitt bildval till headern - för jag tycker att den beskriver dig väldigt precist. Så, jag hoppas att du är nöjd med din nya design Jenny och att du har det så kult på jobbet!

Kram,
Josefi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0