Hur kan jag va' vän, och samtidigt mat?!

2011-07-29 kl 14:36:16
Sviskon & tomat....?

Jaa, visste inte vad för rubrik jag skulle lägga till så det blev en liten hyllning till en viss Mr. Kristian Anttila!
(låten heter förresten "Lena" och kommer från det fabulösa albumet "Svenska Tjejer").

Idag är det min sista dag på jobbet och vem skulle inte vara glad och lättad för det?
Har nu jobbat i 4 veckor och är nästan lite stolt över mig själv för att jag faktiskt gjort det!

Då börjar sommarlovet på riktigt imorgon, och 3 veckor kvar innan skolan börjar igen. (ungefär).
Alldeles för snart enligt mig...
En liten sammanfattning av hur helgen kommer att se ut för min del:

Ikväll efter jobbet åker jag hem (till vinter/höst hemmet, och inte stugan) en stund eftersom resten av familjen ska in och se "Recipe for Disaster" på Helsingborgsfestivalen (jag har verkligen ingen lust att gå på festival eller konsert idag. Alldeles för trött...) så jag tar den timmen eller 2 och umgås med Josefi en liten stund! Jag får se vad vi hittar på. Sen sticker vi tillbaka till stugan för lite fredagsmys.

Imorgon blir det ett kalas för kusinen Julia som fyller 13, får se vad man slänger på sig. En klänning kanske? Eller mina blommiga shorts?... Svårt att bestämma sig! Innan vi åker dit måste jag packa, för vi åker nämligen inte tillbaka till stugan efteråt. För på söndag bär det av till...

Schweiz! Årets lilla sommarsemester. Goda vänner till familjen har en lägenhet där och vi får låna den i en vecka. Vi åker nog en sväng ner till Italien en dag eller 2 också. Det ska bli riktigt roligt eftersom vi inte varit på en så lång semester under sommaren på hur länge som helst! Annars brukar vi åka en liten runda till en stad eller något under en helg eller så. Så ja, jag är glad att det blev såhär iår! Dock följer inte Henrik (brodern) med. Lite tråkigt.

Jag kommer att ha tillgång till internet under veckan, så räkna med uppdatering och en massa foton!

Nu går jag tillbaka till arbetet i en och en halv timme till!
Hur blir er helg? :)

Ciao


Här hittade ju jag en fin liten bild på mig och Amanda från i våras!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ta nu riktigt hand om pappas lägenhet :)

2011-07-29 @ 16:21:47
URL: http://prettytotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0