Hard work pays off

2011-07-21 kl 13:02:46
Well, har lunch just nu så jag kan passa på att lägga upp ett litet inlägg här.
Var hos distriktsköterskan nyss för en liten check-up, visade sig vara ett positivt besök. Sköterskan var jättetrevlig och vi diskuterade skola, yrken och sådär. Den andra sköterskan är jättesur... haha dumt yrke man valt då.
Men iallafall, sitter och kollar runt på olika online-shops som Nelly, ellos, H&M och sådär. Har fått lite inspiration klädvis av kära Josefi. Tack, du fick min mode-hjärna att starta igen. Ibland behöver man en liten kickstart när man är i en liten svacka.

Nu är det bara en dag kvar av denna veckan, och sen är det bara en vecka kvar av mitt sommarjobb!
Familjen och jag har planerat att kanske åka bort när vi alla har semester. Först till Schweiz och troligtvis ett par dagar i Italien också! Jag älskar Italien... Maten, skidåkningen, sol och bad. Allt finns i Italien. Pasta är förövrigt det jag älskar mest i matväg hihi. Vi får se hur det blir!
Håhå sen kan jag knappt vänta tills det blir september heller. Tänker inte avslöja något än, eftersom inget är 100% bestämt och bokat. Men det är något extremt.... roligt och något jag verkligen ser fram emot.

Det känns som om det kommer att bli en helt fantastisk höst faktiskt. Det känns verkligen som det. Skolan börjar igen med nya kurser (det enda tråkiga med det är att det blir ännu mer plugg...), jag får använda de nya (om jag nu köper dem) kängorna som jag suktar efter (jag ska lägga upp bild snart), och min födelsedag kommer ju också. 18 oktober, glöm inte det haha!

Nä, nu jobbar jag vidare! Hard work, work.

Ciao


Bild från ett tag sen på Josefi, Amanda och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0