Ch-Ch-Ch-Ch-Changes

2011-07-13 kl 15:28:17
Det är med vemod jag måste erkänna att jag faktiskt inte har tid med bakandet. :(
Visst, jag kommer att fortsätta baka. Men bloggen kommer inte att ägnas åt det längre. Lite tråkigt faktiskt, när man läser andras fina bakbloggar som går så bra och som uppdaterar jämt och ständigt med nya recept och fina bilder.
Jag bakar inte så ofta längre :( Synd att det inte var så att man bara kunde baka och sedan ge bort allt det man bakat till någon annan. Mina släktingar har tröttnat lite på mitt bakande kan jag säga, speciellt mamma och pappa, hehe.

Jag kommer att uppdatera om jag bakar något, självklart! Och det kommer nog snart ett inlägg tillägnat åt min kära morfar, eftersom jag lovat att baka en av hans favoriter till honom. Han slutar inte tjata på mig om när den blir gjord! Repliken "Snart Morfar, Snart!" har fått upprepas ett par gånger kan jag säga! Haha :)

Så bloggen kommer tills vidare att handla om min vardag och med inslag då och då med baktips och recept.
Det kommer nog göra att jag dessutom uppdaterar oftare eftersom jag då inte har press på mig att det måste handla om bakverk haha!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0