Babian, ge apan en banan

2011-07-26 kl 15:54:15

Blir bara ett litet kort inlägg idag, är sjukt trött haha!
Gick upp tidigare än vanligt idag eftersom jag skulle duscha och tvätta håret (brukar göra det på kvällen annars nu när jag jobbar). Har haft lite mer att göra på jobbet idag, så dagen har gått relativt fort hittills, men nu är det 1 timme och 20 minuter kvar.

Efter lunch sticker jag och mamma till väla och köper födelsedagspresent till kusinen Max som fyller 7 år idag, får se vad det blir för något! Kanske hittar jag något till mig själv också för presentkorten "jag" vann i lördags. Kanske en liten present till bror min också :) Det känns lite konstigt att vi bor separat nu på sommaren. Han bor i det vanliga huset och vi bor i stugan. Men jag måste väl vänja mig, han flyttar ju till ett studentrum om knappt en månad...!

Tänk vad roligt (men samtidigt tråkigt!) det kommer att bli att flytta hemifrån sen. Att kanske ha ett helt eget ställe, jag får bestämma helt själv hur det ska se ut och kan inte klaga på att någon annan skräpar ner. Allt är bara mitt! Och dessutom ett helt eget kök. Det längtar jag efter!
Ska nog önska mig en sån köksassistent i studentpresent eller nåt. De är så grymt fina! Gärna en med färg, som ljusblå, ljusgul eller ljusrosa... Eller kanske en ljusgrön? Synd att de är så dyra...


                                                          

Inlägget blev inte så kort ändå... ;)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Christina

ljusrosaaaaaa ska du ha! :D

2011-07-26 @ 19:46:46
URL: http://louisechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0