SÄMST

2011-12-06 kl 23:20:39
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt urusla bloggande! Hur längesen var det nu jag skrev sist? Usch, får dåligt samvete bara av att tänka på det. Har ingen ursäkt förutom att jag faktiskt glömt det...

Jaa, vad har jag hittat på de senaste dagarna. Skolan är en plåga just nu, (förutom mina kära vänner, kram på er!) och jag är dränkt i plugg. Kanske för att jag alltid skjuter upp allting till sista minuten också.
Har träffat Josefi i helgen - alltid trevligt! Även om det medför ett gäng facerapes. Vi kör en tacokväll på fredag, så det ser man fram emot.
Hade konsert idag. Spelade den förbannade månskenssonaten. Inte för att den inte är fin, nej! Den är bara så himlarns svår. Det gick inte så bra som jag ville, var jättenervös och snubblade med fingrarna över tangenterna på flygeln. Men det verkade som om det bara var jag som tyckte det gick dåligt. Tror att de som lyssnade tyckte det var ganska bra när de tänkte bort från det jag spelade fel.

Sitter nu i sängen med min myskatt framför mig. Försöker plugga historia, går långsamt framåt.
Fin musik av Stevie Wonder distraherar mig.

Kram!


En liten bild tagen vid stranden i Helsingborg från tidigt i våras.

Kommentarer
Postat av: Josefi

Är du så väldigt säker på att du verkligen vill ha mig på besök i helgen? ;)

2011-12-07 @ 01:50:54
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: Julia

Du var sjuukt bra!! :)<3

2011-12-07 @ 10:25:37
Postat av: Jenny:

Julia: Tack så mycket kusin!! :))<3



Josefi: Du måste komma Josefi, annars dödar jag dig.

2011-12-07 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0