Musik och mitt skissblock - fin lördag!

2011-12-10 kl 20:34:53
Känns som om jag aldrig har något att blogga om längre!
Min lördag har varit lång och trevlig, började dagen med att fota ute i skogen. Härligt, härligt! Bilderna får ni se en annan gång.
Pysslat med annat smått och gott under resten av dagen - satt upp nya gardiner på rummet, spelat rayman-origins (weii, superkul spel, verkligen!) och tänkte nu sätta mig och rita lite.
Har fått tillbaka min skiss-feeling nu på sistone. Fick ett infall för ett par veckor sedan, och nu vill jag bara rita mer!

Här är en liten bild på vad jag ritade förra gången :) Blev himla nöjd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallåååå? Viste inte att du var så duktig. Riktigt fint Jenny!! :)

2011-12-28 @ 08:36:48
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/
Postat av: Jenny:

haha, tack så mycket elin! :D

2011-12-28 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0