Jullov!

2011-12-23 kl 11:49:11

God Jul allesammans /även fast det bara är dagen innan julafton än.
Hade julavslutning i skolan igår, firade efteråt med Christina och Louise på väla. Har väntat länge och äntligen har jag skaffat en ny mobiltelefon. Glad tjej kom hem med en iPhone 4s igår! (Är ännu lyckligare för att jag nu har spotify premium, har tagit slut på 4 free-accounts innan.)
Fick även med mig en jul/nyårsklänning hem. 200 kronor på h&m, billigt och bra!
Lägger kanske upp en bild på den snart.

På kvällen igår blev det ett mini-julfirande hos min faster - de kunde inte komma upp och fira med farmor och farfar på juldagen. Så fick en liten julklapp av henne och hennes familj. Boken "Stolthet och Fördom" av Jane Austen. Älskar filmen, så längtar tills jag får läsa den!
Dessutom var omslaget helt underbart också. Den såg riktigt så klassisk och gammeldags ut, med ett sånt fint band så man kan se var man är i boken, osv osv. Blev himla glad för den!

Idag har jag mycket att göra. Bland annat att städa rummet och plocka iordning lite i huset, måla mammas och pappas blivande walk in closet (avundsjuk? ja!) och sen blir det stan med brodern Henrik för att köpa julklapp till mamma.

Ha en jättefin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0