Det är tomt.

2011-12-14 kl 00:14:57
Godkväll (natt?).
Jag är uppe alldeles för länge egentligen, jag vet. Har ingen aning om varför jag är så dum som dröjer ut på att gå och lägga mig. Det är ju så mysigt att bara lägga sig i sin mysiga, nybäddade säng och fundera på hur morgondagen kommer bli.
Finfin dag, även om den var himla lång. Gick i skolan från halv 9 till 17.00. Inte OK!
Fick dock reda på mitt historiaprov som jag hade. 1 fel! Där var dessutom ett par plustecken med på vissa uppgifter, så det är jag mycket nöjd med! Man kan ju inte direkt klaga på ett MVG, eller?

Efter skolan blev det hem - sätta sig med fysikböckerna en stund. Vi har nationella provet i Fysik A nu på fredag, och jag är så sjukt nervös! Läraren har sagt att vi ska plugga minst 10 timmar hemma på det... Det har inte jag gjort kan jag säga. Men eftersom vi är lediga från skolan på torsdag, så får den dagen vara tillägnad fysiken.

Tänkte inte skriva så mycket mer - sitter och tittar på Musikhjälpen i P3 på svtPlay. Jag tycker ni borde lyssna/titta! Give, give, give!

Förresten var det lucia idag... Har ni firat? :)

Godnatt mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0