We were partners in crime...

2011-08-12 kl 15:12:39
Goddagens!
Sitter nu och väntar på att mamma och Titti ska bli klara, så att vi kan åka och hämta det jag och mamma drejade för ett tag sen. Man får dreja själv, och sedan få det bränt och glaserat :) Mamma och jag är inte proffs direkt x)

Igår hände det inte så mycket, jag spenderade ganska många timmar med att ladda upp bilderna som ni fick se igår. Men jag och mamma åkte och shoppade lite. Köpte ett par snygga beigea chinos på Lindex. Älskar såna byxor nu! Lite säckiga sådär ;)

Lägger upp lite bilder från det jag bakade hos farmor häromdagen :)





Update: Är hemma igen från krukmakeriet, och jag måste faktiskt säga att min skål var fin!
Vi åkte även in till centrum här och jag hittade en jättefin långklänning! Jag hade ju en leopardmönstrad från h&m innan, men den har jag gett Julia (kusinen) som födelsedagspresent. Men imorgon ska vi på 50-årsfest, och jag tänkte ta på mig den nya klänningen då! (Plus de snygga skorna jag köpte i Italien ;D) Tänka ut en frisyr får jag också göra :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0