And it goes like this...

2011-08-31 kl 22:17:22
Ja, ni vet att jag är relativt ny med det här med bloggande och sådär. Jag kan inte så mycket om bloggdesign osv. Men ska försöka lära mig själv snart!
Försöker komma fram till en ny höstigare/vintrigare design nu. Kanske lite svart/vitt?

Nej, nu berättar jag om min dag istället!
Har gått i skolan, som vanligt. På idrotten hade vi löpning! Det var faktiskt riktigt roligt idag, och det gick superbra! Jag har under det senaste året inte kunnat träna, och därför tappat all kondition. Var ute och sprang med mamma för någon vecka sedan (hon är en sån hurtbulle som springer en massa), och det gick INTE bra kan jag säga! Men idag gick det faktiskt väldigt bra. Sprang 2 km, och klarade det på 12 minuter och 50 sekunder. Ett genomsnitt på 6 min 25 sekunder per kilometer alltså! (Kanske inte bra för alla, men jag tyckte det var bra för att vara jag!)

Efter skolan åkte jag till det nya väla. Ett jättestort (och växande!) varuhus här i helsingborg, Sveriges största kommer det att bli snart. Det var första gången jag var där efter att de nya affärerna öppnat, och det var faktiskt riktigt fint i den nya delen! Många fina nya och många förbättrade affärer. Shoppade faktiskt lite ;)
Jag köpte en vinterjacka! Lite tidigt, jag vet, men jag blev kär i jackan när jag provade den... En grön parkas med mysigt nalle-ludd-foder. Visar den så fort jag tagit någon bra bild! Köpte den på BIKBOK för 800 kronor.

Nu blir det sängen, och imorgon blir det skola, läsårets första pianolektion och BAKNING!

Godnatt på er!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0