Sen uppdatering

2011-08-07 kl 08:31:11

Förlåt att jag inte uppdaterat! När vi åkte från Schweiz i onsdags förlorade jag dessutom internet, så det är väl anledningen till att jag inte uppdaterat som jag skulle ha gjort.

Är i stugan nu iallafall, men kom till det vanliga huset redan i fredags morse. Vi var tvugna att åka hem tidigare eftersom en stor vattenläcka spridit sig i hela vår källare! (Som dessutom är en inredd en, där vi bor). Så himla tråkigt att sånt alltid händer oss! Så nu är nästan hela källaren bortblåst - parkett, möbler. Bara en stor jädrans betongplatta kvar i botten.... Man blir så trött...

Men tillbaka hur till semestern var!
Vi åkte som sagt till Italien i onsdags, till Verona! (Romeo och Julias stad), och där var faktiskt väldigt fint!
Vi kollade balkongen (där alla envisades med att bli fotograferade med Julia-statyn med handen på hennes bröst?), och shoppade -- självklart!
Jag fyndade minsann! Det var inte hälften så dyrt som i Schweiz iallafall. Ett par svinsnygga skor, en stickad tröja och en stor T-shirt. Det är jag nöjd med! Dock ville jag också hitta en ny väska jag kan ha i skolan... Men det blev ingen... Får väl köpa en i Sverige då istället ;)

Kommer inga bilder nu, eftersom internet failar här också. Så ni får vänta ett tag till på dem!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0