Pessimist - Javisst!

2011-08-23 kl 22:59:03

Första dagen i skolan idag, och det var inte en bra start på denna termin. Visst, det var bra med att se klassen igen, kul att träffa lite vänner. Men vårt nya schema --- jösses säger jag bara.

Måndagar: 8.40 - 15.10 = inte så jobbigt, ganska okej faktiskt!
Tisdagar: 8.30 - 17.00 = INTE OKEJ!
Onsdagar: 8.00 - 15.20 = helt okej, om jag inte bestämmer mig för att gå på hjälpfysik ibland. Då blir det 16.30.
Torsdagar: 8.30 - 15.40 = också ganska så okej.
Fredagar: 8.40 - 16.40 = inte okej på en fredag :(

Som våra mentorer sa till oss--- vi kommer inte ha så mycket fritid utöver skolan!! :(
Men en positiv sak var att jag troligtvis kommer att få ledigt till resan! Avslöjar fortfarande inte för er, men snart ska ni få veta. Bara 28 dagar nu. 4 veckor...

Efter skolan idag for jag, Christina och Louise från klassen till köpcentrat Väla här vid Helsingborg. Modelljakten; som Kenza och Andreas Wijk är programledare för (på kanal 5 i höst!) hade casting. En massa långa tjejer kom och skulle försöka bli uttagna till den här modelltävlingen. Det hade varit kul att söka, men jag är för kort! Med mina 165,5 cm hade jag inte kunnat komma förbi 172cm gränsen...
Dock var det ett par stycken som jag känner som sökte! Har ingen aning om vem som gick vidare av alla tjejerna, för det var bara EN som skulle gå vidare. Men man får hoppas på att man vet vem det är! :)

Nu ska jag packa skolväskan för imorgon. Inte peppad precis :/

Godnatt på er gott folk, hoppas ni andra fått ett mer... snällt schema för terminen...
Ciao


Kommentarer
Postat av: Josefi

Jag ska tänka på dig när jag tar tåget hem vid elva varje fredag, kära vän!

2011-08-23 @ 23:18:40
Postat av: Jenny:

Josefi, jag tycker du ska vara tyst... :(

2011-08-24 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0