Okej, från pessimist till optimist.

2011-08-27 kl 22:58:15
Känns som om det börjar vända!
En massa roliga saker händer (och kommer hända), och ja, det kan man väl inte bli annat än glad för?
Fått min lön sedan sommarjobbet, ändringar i schemat så att det blir mycket lättare (!!), börjat med individuellt val "Ensemble A" (vilket verkar vara grymt roligt, men också sjukt nervöst eftersom jag ska sjunga och spela piano på konsert....??? Men det verkar som om jag har hamnat i en bra grupp!), olika sammankomster och fester i släkten (som brukar vara ganska kul) osv. osv.

Så nu börjar det hända lite mer!

Igårkväll åkte jag hem till Josefi och vi såg på film, åt vegetarisk pizza och spelade guitar hero. Hennes "lilla" hund berne var stormförtjust i mig denna gång verkade det som. Han har varit så blyg innan, men nu var han på mig hela tiden! Men man får vara beredd när han kommer, att bli nermejad av en 80-85 kilos hund är inget man vill i det första taget. Han är förresten en St. Bernhard. :)
Idag åkte vi på loppis och tittade på roliga prylar. Själv hittade jag en kokbok, och ett fat och en fot som jag ska göra ett tårtfat av :) Josefi hittade också lite fina fat och sådant! Allt det jag köpte gick på 16 kronor, hehe.

Förlåt för så dålig uppdatering! Känns som jag inte tagit några foton och lagt upp på evigheter. :(

Vet inte riktigt vad som kommer att hända imorgon :) Får se vad jag hittar på!

Godnatt på er, nu går jag och lägger mig.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0