Min helg

2011-08-22 kl 18:41:46

Förlåt att jag inte uppdaterat under helgen, ärligt talat glömde jag faktiskt bort bloggen. Dåligt samvete!
Därför tänkte jag nu visa lite bilder hur helgen varit istället för att babbla på om det.


Morfars schwarzwaldtårta blev faktiskt väldigt lyckad, och vet ni vad? Jag ska få göra tårta till pappas jobb en gång i månaden! Säger pappa iallafall, vi får se hur det blir! Det hade varit roligt att göra det iallafall :)

Tjejkväll hos Patricia (min bästa vän) med några av tjejerna från vår högstadieklass! Längtar tillbaka dit.
Och till sist kommer det en bild på Patricias 2 hundar! Max till vänster och Weera till höger.

Förresten, nu är det "bara" 29 dagar kvar till jag sticker. Säger fortfarande inte vart ;) Lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0