I've got the moves like Jagger

2011-08-29 kl 21:42:41

Det är inte superofta jag får ego-boost. Men idag var definitivt en sådan dag.
Ensemble A som individuellt val är något av de bästa val jag någonsin gjort. Fyfan vilken känsla det är!
Har hamnat i en riktigt härlig grupp. Kunde inte ana att jag faktiskt skulle våga sjunga så självsäkert som jag gjorde idag. Jag vet inte om det lät bra, men det kändes så härligt! Jag brydde mig faktiskt inte jättemycket om det skulle låta urkasst. (Men jag hoppas ändå att det inte gjorde det!)
Visst, det var lite nervöst i början. Men sen släppte det bara, och man ville bara fortsätta.
Idag började vi spela på riktigt för första gången. Riktigt, riktigt roligt.
Vi fick önska låtar att spela (jag önskade I Wish, med Stevie Wonder). Kommer inte ihåg alla låtar de andra önskade, men har för mig att det var "Strutter" med Kiss, "Breakfast in America" med Supertramp, någon låt med Velvet Revolver och "No Woman No Cry" med Bob Marley. Kommer inte ihåg den sista... !

Nu är jag bara lite nervös inför konserterna. Järnspikar att man har scenskräck!!

Men jag hoppas på det bästa :)

Kom och tänka på hur lyckligt lottad jag är just nu. Har jättebra vänner både i skolan och utanför, en superbra höst so far verkar det som och en bra start i skolan. Kan det bli bättre? Jo visst, kanske. Men inte mycket... ;)

Förresten! Nu är det bara 22 dagar kvar. När vill ni att jag ska avslöja vart det bär...?


Höhö, kan inte hjälpa att tänka tillbaks på vår fina picnick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0