If she was away...

2011-08-13 kl 13:41:03

Hallå alla glada!
Idag hade jag tänkt fotografera lite, så det kanske kommer upp lite bilder ikväll. (Räkna inte jättehårt med att det kommer några, men jag ska försöka!)
Vi ska på 50-årsfest idag till en i släkten (som vi knappt känner), men vet ni vad? Idag kände jag att, nä jag vill inte! Så mamma och pappa åker dit själva. Då tar jag tillfället i akt och fotografera lite när jag är i fred. :)
Det är så jobbigt att gå på kalas hos sådana man inte känner, så ska man vara trevlig och artig. Det är mycket roligare att gå på såna fester hos de man kan vara bekväm med, och inte behöva anstränga sig till tusen.

Men ja, ni får ha det så bra idag. Önska mig lycka till så jag får en bra bild, så länge får ni en fin liten bild på Ozzie som jag tog häromdagen. Försökte ha en liten fotoshoot, men han ville inte ligga still!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0