1 dl mjöl....

2011-08-09 kl 13:18:39
Hallå alla glada!
Sitter just nu hos farmor och farfar och har precis genomfört 3 olika goda recept. Farmor behövde lite kakor och bullar att ha i frysen .
Det blev hallongrottor, kanelbullar och chocolate-chip cookies. dock misslyckades jag med de sistnämnda... Har ingen aning varför egentligen, för jag gjorde exakt som det stod i receptet!
Bullarna och hallongrottorna blev dock väldigt lyckade.
Igår var jag och shoppade med bästa vän Patricia! Och så mycket jag hittade... En ny väska att ha i skolan (och utanför för den delen), ett linne med tryckta fjädrar, en tube och en stickad tröja. Nöjd är jag!
Förlåt att jag inte lagt in några bilder! just nu bloggar jag från en ipad, så har inga bilder till hands. Men så fort jag får tag i en dator där jag kan sätta i mitt minneskort så kommer det bilder! Några fårn semestern, från shoppingen  och såklart på mina bakverk! Det kommer bli lite mer bakverk nu den senaste tiden, för nästa vecka blir det nog en tårta till morfar. Han fyller år! Sen skulle jag kanske baka tårtor till pappas jobb, vi får se hur det blir.
Uppdaterar snart,
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0